Uppe före tuppen!

God morgon!

Hela 45 minuter före tuppen for jag upp ur sängen idag (För visst säger man att tuppen vaknar klockan 07:00, eller har jag inbillat mig?). Dygnsrytmen har blivit lite skadad med helgens bravader, men nu skall jag nog vara back on track igen. Jag älskar mina morgnar, underbart!

Dagen idag kommer att bestå av uppsatsskrivande, lite tid i skolan för att få lite information och sedan hoppas jag på att hinna smita iväg till Stepstyrkan som börjar kl 15:00. Där i mellan någonstans måste jag även hinna ringa och försöka få en akut klipptid före helgen. På lördag vankas det bröllop (nej, det är inte jag som skall gifta mig) och mina hårtoppar är inte rikigt med på den grejen, de strejkar, så jag har inget val - de måste bort!

Detta må vara ett av de mest meningslösa och flummiga inlägg jag någonsin skrivit, men vad gör väll det.

Hur ser dina planer ut denna tisdag?

(...Förresten, angående tuppens uppstigningstid så har jag nog fått det ifrån "Kuckeliku, klockan är sju!")



Kommentarer
Postat av: Petra

Morgnar är underbara fast idag så ville jag verkligen inte gå upp. Men snart så är det sommarlov =) Ja, jag är skåning. Bor lite längre söderut än dig fast jag åker nog förbi dig med tåget ;)Jo det är min syster som ska gifta sig. Vi kanske ska på samma bröllop =P Hon ska gifta sig någonstans runt Höör, har inte så bra koll om jag ska vara ärlig. Det enda jag vet är att jag ska va där =P

2010-05-25 @ 08:49:19
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux
Postat av: Emma

Ja en annan är uppe långt före tuppen då :D hihi.. här blir det storhandling idag. Skulle träna, men så har man inte med sig alla träningsgrejer tyvärr. Men imorrn ska jag köra nåt pass!

2010-05-25 @ 16:36:21
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Hotellfrukost är gott. Dock hade första hotellet hur lite som helst och jag var tvungen att äta smörgas för att över huvud taget fa i mig nat... Pa det andra var det buffé =) Tack, ja vi var i Göteborg och nu är vi i Värlmand hos mina föräldrar. Imorrn drar vi hemat igen.

2010-05-25 @ 17:48:55
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback