Veckomeny v.17

Okej, som utlovat igår...
Men först den enklaste uppgiften, det vill säga förra veckans veckomeny som kommer över en vecka försent.

VECKOMENY v.17


MÅNDAG
Frukost:
LCHF-vaniljyoghurt med linfrökross & några jordgubbsbitar
Lunch:
Rättikagratäng & Varm tonfisksås
Middag:
Wrap med baconröra

 

TISDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Wrap med baconröra
Middag:
Taco

 

ONSDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Makrill i tomatsås, majonäs, grönsaker + LCHF-vaniljyoghurt
Middag:
Keso, grädde & kanel

 

TORSDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Vit sparrissoppa
Middag:
Stekt bacon, stekt ägg, kall sås

 

FREDAG
Frukost:
LCHF-Vaniljyoghurt med linfrökross
Lunch:
Vit sparrissoppa
Middag:
Flygande Jakob & Tomatsallad

 

LÖRDAG
Frukost:
Äggmjölk
Lunch:
Flygande Jakob
Middag:
Färsbiff, sås & sallad

 

SÖNDAG
Frukost:
En tallrik fil
Lunch:
Pones + pålägg & LCHF-vaniljyoghurt
Middag:
Skinkstek, gräddsås, sparris & tomat


Kommentarer
Postat av: Smala Jessica

Alltid inspirerande att få folks menyer, då hittar man lätt inspiration. En fråga bara, är äggmjölk gott? Hur smakar det?



Peppkram

2010-05-05 @ 12:18:18
URL: http://smalajessica.wordpress.com
Postat av: livetoday - 52 kilo

skorna är från din sko, kostar 400 enkronor :)



OH TACK SÅ JÄÄÄÄTTEMYCKET! hihii jag försökte komma på något personligt och som speglar bloggen och en kväll så kom jag på idén! :) kram

2010-05-05 @ 15:25:57
URL: http://livetoday.webblogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback