Uppdatering & Nystart!

Det har gått över sju månader sedan jag slutade att blogga aktivt här. Sju månader, tiden bara susar förbi. Så vad har då hunnit hända i mitt liv under denna tid?

Jag har:
♥ Tagit examen
♥ Hunnit äta mängder med mat som jag inte mår bra av. Men även slängt in mat som gör mig väl mellan varven.
♥ Försummat träningen och förmodligen slarvat bort den kondition jag kämpade mig till.
♥ Sugit åt mig flera månaders lärdomar om mig själv, om andra och om livet.
♥ Njutit av umgänge och roliga stunder med nära och kära.

Jag tänkte mig att denna lista skulle bli lång, men när jag väl började skriva så blev det lite blackout i hjärnan min. Kanske är dessa punkterna de viktigaste och de som känns mest relevanta för bloggen. Så vi håller helt enkelt där och går över på framtiden.

Jag vill:

♥ Komma igång med träningen igen, jag längtar!
♥ Återgå till den kost jag mår bra av, det vill säga lågkolhydratkost.
♥ Tappa några kilo av fettmassan och gå upp några kilo i muskler. Jag vill ha en vältränad kropp!
♥ Få in rutiner och fasta hållpunkter i min vardag.
♥ Börja blogga aktivt här igen. Jag saknar att skriva, jag saknar utbytet med er läsare och andra bloggare.

Min tanke är att bloggen skall ha samma form som innan. Jag känner mig ringrostig men det skall nog bli bra! Jag kommer eventuellt att sätta upp en ny lista med målsättningar och lite annat smått och gott för att få en härlig nystart.

Kommentarer
Postat av: fine

åh va kul med examen, stort grattis. Jättekul att ah dig tillbaka i bloggosfären!

2011-02-02 @ 08:39:11
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Emma

Heja dig :D Jag vill som dig, få en riktigt vältränad kropp (tex) så nu kör vi!

2011-02-02 @ 12:16:22
URL: http://emmastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Grattis till examen! Du ska se att du kommer in i detta snart igen, ja bade med maten, motionen och bloggen!

2011-02-05 @ 15:29:05
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback