Viktlogg 110203

Idag är dagen för min nystartsinvägning.
Jag måste säga att jag fick en chock när siffrorna uppenbarade sig på vågen imorse. Jag hade räknat med högre siffror, så jag bara tackar och tar emot. Jag väger idag bara 0,3 kg mer än vad jag gjorde vid sista vägningen den 20/5 2010. Jag är såklart glad att vikten inte har skjutit i höjden trots dåliga matvanor och brist på träning. Dock känner jag att min kropp inte är densamma som den var i maj. Jag ser större ut, jag känner mig större och jag märker på mina kläder att jag faktiskt är större. Så jag kan alltså nu konstatera att träningen gjorde mycket för min form. Även om vågen inte visade på något större minus i maj, så hade jag bevisligen en mer vältränad kropp.

I de kommande viktloggerna kommer jag att ha med veckans vikt, veckans resultat, sammanlagd viktförändring sedan nystart samt sammanlagd viktförändring sedan bloggens start. Det kommer alltså finnas en rubrik mer än tidigare.

Nystartvikt: 66,6 kg
(Viktförändring sedan bloggens start: -2,7 kg)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vart har du tagit vägen? Saknar dig!!

2011-03-26 @ 18:21:58

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback