I DID IT!!!

Jag klarade det! Jag tog mig runt rundan på 6 kilometer. Jag var lite nervös innan att det skulle bli för tufft och att jag skulle behöva avbryta, och att det på så vis skulle bli en negativ upplevelse. Jag vet att det krävs mycket för att jag verkligen skall avbryta träning, jag gör inte det om det inte känns som att jag verkligen, verkligen måste. Men jag var ändå lite rädd för att det skulle behöva bli så. Men icke sa nicke, det klarade jag fint!

Eftersom att min pulsklocka, som jag använder som tidtagarur, är (förhoppningvis tillfälligt) försvunnen, så blev det ingen exakt tidtagning idag. Men jag kollade på klockan precis innan vi gick ut och sedan direkt när vi kom in igen och uppskattningsvis så landade tiden på cirka 40 minuter. Det är jag absolut nöjd med - för denna gången, för nästa gång skall det resultatet såklart slås!

Efter joggingrundan passade jag på att göra lite av övningarna som ingår i utmaningen för att sedan strecha hela kroppen ordentligt. När jag en liten stund senare gick iväg för att handla så kände jag mig så full av energi, lycka & positivitet tack vare träningen, så jag passade på att avverka en trappa också. Gänget som satt och grillade på gräsmattan undrade säkert vad jag höll på med när jag helt sonika sprang upp för husets trappa, för att dirket vända och kuta ner igen och sedan bara gå vidare som ingenting. Härligt, härligt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

BRA JOBBAT!!! :D

2010-04-08 @ 11:45:25
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback