Utmaning - Tuff, men möjlig!

Ikväll har jag följt upp exakt hur långt jag har kommit med utmaningen och hur mycket jag har kvar. Sedan har jag räknat ut hur mycket jag måste göra varje dag, och vilka saker som måste göras vissa dagar och hur ofta och hur mycket. Sedan har jag planerat in i princip allt i minsta detalj; när, var & hur jag skall träna för att hinna med allt som skall hinnas med innan utmaningens slut. Jag har insett att jag kan bannemig hinna, det blir ett riktigt tufft schema, men det är möjligt! Jag hoppas verkligen att min kropp pallar. Mina största rädslor är att jag skall bli totalt överansträngd och inte kunna genomföra det jag har planerat, eller att jag skall gå och bli sjuk. Men det får inte hända, för jag skall klara denna utmaning! Ingen tvekan.

Nu har jag precis antecknat "Dagens 4 att vara tacksam för", vilket får bli det sista jag gör ikväll, för nu sviktar ögonlocken och sängen kallar (läs vrålskriker!).

Morgonträning imorgon också, hoj hoj.
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: evelina

ja det är så supergott!

ja vad kul, det här var min första grillning :P

2010-04-14 @ 23:26:53
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

sv jag har min praktik på vero moda i hässleholm :D

2010-04-15 @ 07:28:00
URL: http://myzaans.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback