Dagens jogging

Jag sitter just nu och äter mellanmål efter en tur på löpbandet.

Normalt sätt brukar jag ju uppdatera er angående hur långt och snabbt jag har sprungit. Det blir dock lite svårt idag eftersom att min vattenflaska plötsligt bestämde sig för att lätta från hållaren på löpbandet, och bege sig i hög fart tvärs över halva rummet. Under några kritiska sekunder övervägde jag att fortsätta springa ändå, men mitt samvete sa till mig att det var bäst att stoppa och kolla så att den inte hade hamnat på något olämpligt ställe, eller rent utav på någon. Jag tror dock att jag hade något så när koll på hur långt jag hade sprungit innan denna lilla incident, så jag ställde in löpbandet på resterande av 3 kilometer. Så min gissning är att jag sprang cirka 3 kilometer som vanligt. Jag höll ungefär 9,5 km/h så om min hjärna inte är helt fel på det, så bör även tiden vara ungefär den samma som sist.

Vägen hem från gymmet idag kändes ovanligt lång och tung och jag vet inte varför.
Jag brukar alltid gå i rask takt även på vägen hem, men idag förmådde jag mig inte till det, jag mer eller mindre lunkade hem. Efter att jag är färdig på löpbandet brukar jag ha en lycklig och närmare euforisk känsla inom mig, men inte idag inte. Jag funderar på om det har någon anledning, eller om dagen idag bara var en lite mindre bra dag helt enkelt. Det är ju ganska naturligt egentligen att allt inte kan kännas lika roligt alltid.
Känner du igen dig?


Note to myself: Ställ vattenflaskan på golvet nästa gång!
Note to Gerdahallen: Vattenflaskhållaren på löpbanden suger!

Kommentarer
Postat av: Nelin

Vad duktig du är! (Tusen gånger bättre än mig) Och angående stegräknare, det är en bra investering och den behöver inte vara så avancerad! Det finns massor med undersökningar som visar att personer med stegräknare rör sig betydligt mer än de som inte har - inte för att du verkar vara så oaktiv men ändå..

2010-02-19 @ 18:58:50
URL: http://nelinslchf.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback