Morgontankar...

Good morning!

Idag gjorde jag ett nytt försök vad gäller projekt-dygnsrythm. Idag kom jag upp ungefär 06:30, vilket känns godkänt. Jag hade förvisso satt ett alarm på redan 05.40 och ett på 06:00, but still godkänt. Det känns som att det även var längesedan det blev någon morgonpromenad, det får jag ändra på!

Sitter just nu och slurpar i mig en härlig kopp kaffe med en rejäl skvätt grädde i, riktigt gott säger smaklökarna.

Morgonkvistens tankar ägnas till att fundera lite över morgondagens vägning. Jag har en lite halvdålig känsla inför denna veckans vägning faktiskt. Det känns i kroppen som att vågen kommer att visa plus. Så förhoppningarna inför morgondagens vägning är att det inte skall stå på plus, i alla fall inte något stort plus. Är dock medveten om att jag fick i mig en hel del kolhydrater i fredags och att jag som sagt har promenerat mindre och fått mindre vardagsmotion senaste dagarna. Så vi får se hur det har påverkat resultatet helt enkelt!

Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback