Dagens Meny 100518

Mina ögon försöker stänga för dagen hela tiden och nu orkar jag snart inte att hålla emot längre, så här kommer dagens meny som får bli sista inlägget för dagen. Det får helt enkelt bli mer bloggande imorgon istället.

DAGENS MENY (Tisdag 18/5)

Frukost: En tallrik fil med kanel
Mellanmål: Paranötter, mandlar, lite turkisk yoghurt (för att få en praktisk burk i mindre format så köpte jag en annan sort yoghurt än vanligt på väg från jobb till skolan. Nu är det bekräftat en gång för alla att Arlas meze slår "vanlig" med hästlängder!)
Lunch: Matlåda - Lchf-pyttipanna & ett stekt ägg
(En halstablett, har ett jäkla halsont som kommer och går.)
Mellanmål: En skiva lchf-bröd (ligger efter med recept jag vet..), bregott, en ostskiva, turkisk yoghurt + kanel
Middag: Köttfärssås (skall faktiskt lägga upp receptet på den!) och stekt vitkål & lök + lite riven parmesanost



Kommentarer
Postat av: Petra

Är himla sugen på att testa din frukost med yoghurt en dag. Håller du dig mätt på det länge? Jag har fått jobb på ett äldreboende. Får hoppas att jag trivs där.

2010-05-18 @ 23:47:09
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux
Postat av: alex

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort värt 1500 kr som man kan använda i runt 100 butiker som GINA TRICOT H&M med flera, anmäl dig nu du också! :D

2010-05-19 @ 17:08:10
URL: shttp://stockholmshetaste.se

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback