Dagens Meny 100522

Även gårdagens matintag känns lite svårt att komma ihåg i detalj.

DAGENS MENY (Lördag 23/5)
Frukost: Äggmjölk med kanelsmak
Lunch: Stor skål LCHF-vaniljyoghurt med linfrökross + kanel, två skivor lchf-bröd med leverpastej, ost, gurka
Mellanmål/Snack: Cashewnötter
Middag: Grillade revben, grillad cabanossykorv, sallad, tomat, gurka, avokado, grillad halloumiost, kryddig beasås
Nattamat: 1 grillat revben, en liten bit korv, lite halloumi (Rester från middagen)
Kvällensdryck: 1 öl, vitt vin, 3 shots

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Har småläst din blogg lite, och det verkar som om vora bloggar är ganska lika! Du får gärna titta in på min, och verkar det intressant, så får du gärna länka till mej!

Jag ska fortsätta läsa din blogg nu, och länkar dej från min, hoppas det är okej?!

Hälsningar Sandra

2010-05-23 @ 16:51:03
URL: http://keepupthefight.blogg.se/
Postat av: Studentskan

Åh, tack så jättemycket för den fina kommentarerna hos mig :) Det värmde. Kram!

2010-05-23 @ 17:03:57
URL: http://nyttighetermm.blogspot.com
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Det är precis det jag behöver, hitta en motivationskälla :) Vad kul att du tycker det, jag tycker det är intressant att följa din träning och kost också.



Ja, men jag är iaf med vill inte missa en chans där man kan peppa varandra och delt i samma lopp. Har försöka få med mig mina kompisar men alla vägrar. Ska dock se om jag kanske ska delta i ett lopp som är här i Kristianstad under juli månad också



Ja visst blev den riktigt snygg :) Den ger mig en liten kick att börja blogga ordentligt igen :P

2010-05-23 @ 17:49:43
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback