Dagens Meny 100413

Experimentet blev lyckat; inte perfekt, men absolut godkänt! Receptet tål dock att filas på. Ni skall dock inte behöva vänta till dess, utan receptet på dagens experiment kommer inom kort. Experimentet resulterade i en kycklingpaj.

Nu när jag skulle skriva ner dagens mat så insåg jag att det har blivit en himla massa ost idag, kanske har det till och med blivit mycket ost de senaste dagarna. Förmodligen för mycket. Värt att tänka på.

DAGENS MENY (Tisdag 13/4)
Frukost: Äggmjölk med kaffesmak + en ostskiva
Lunch: Broccoli- & Blomkålssoppa med knaperstekt bacon och några skivor ost
Mellanmål: Ett stekt ägg med en klick majonäs
Middag: Kycklingpaj (Recept kommer!) + några salladsblad
Kvällsfika: En wellbeing-muffin med några droppar grädde


Kommentarer

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback