Dagens Meny 100418

Min energi var inte direkt på topp igår, så jag lyckades somna på soffan innan jag hann uppdatera dagens meny här. But here it comes..

Helgens mat har inte varit riktigt bra känns det som.
Intag av cashewnötter = För högt!
Intag av kolhydrater = Förmodligen också för högt!
Intag av mat över huvudtaget = För högt!

Nåja...

DAGENS MENY (Söndag 18/4)
Frukost: Fil och kanel
Mellanmål: En ölkorv + cashewnötter
Lunch: Matlåda från frysen - Broccolisoppa
Mellanmål: En minibabybell-ost + en gurkbit
Middag: LCHF-pizza (en hel jäkel) (bottenlösmagen pga för mycket kolhydrater under helgen?)


Kommentarer
Postat av: Emmas Form - träning, kost & vikt på ett sunt vis!

Grymt bra jobbat!! :) Kanske vulkanaskan som gjort oss pepp :P hehe

2010-04-19 @ 22:04:52
URL: http://emmasform.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

Den där pizzan ska jag minsann testa :)

2010-04-20 @ 10:51:16
URL: http://sofija.blogg.se/

Lämna gärna ett avtryck!
♥ Det är helt okej att använda kommentarsfältet som ett forum.
♥ Här är alla känslor tillåtna, positiva som negativa.
♥ Dela med dig av dina glädje när du är glad och låt andra dela med sig av sin till dig när du är mindre glad och behöver peppning!
♥ Jag besvarar din kommentar så fort jag kan.

Vad kallar du dig?
Spara dina uppgifter?

Mail? (bara jag som ser den)

Vart kan jag besöka dig?

Ordet är ditt!

Trackback